fbpx

Detaliile proiectului

  • Site mytype.ro
  • Servicii Webdesing, PPC
  • Particularitati A se vedea lista alaturata
  • Platforma Opencart 3

mytype.ro

mytype.ro este un magazin nou lansat pe nisa fashion. Este un magazin complet, iar clientul a stiut exact ce sa ceara de la noi. Mai jos este expusa lista cu cerintele clientului pe care le-am implementat :

  1. Întregul website
  • Integrare procesator plata
  • Integrare procesator facturare
  • integrare cu smartbill
  • Integrare modul curierat awb automat
  • No pop-ups
  • Coș de cumpărături informativ (Quick Cart / Mini Shopping Cart)
  • Înștiințarea vizibilă a utilizatorului asupra faptului că un produs a fost adăugat în coș (spre exemplu, prin pop-up) și posibilitatea continuării cumpărăturilor după adăugarea unui produs în coș
  • Logo-ul magazinului online trebuie amplasat în colțul din stânga-sus al ecranului, iar acesta trebuie să fie clickabil cu link către homepage.
  • Imagini thumbnail cât mai generoase în listele de produse
  • Meniul de navigare principal trebuie să fie sticky (si pe mobil si pe deskopt) atunci când utilizatorul scrollează în josul paginii și să conțină cel puțin următoarele elemente:
  • Logo magazin cu link către homepage
  • Acces la meniul de navigare în categoriile de produse (poate fi și “burger menu”)
  • Search bar
  • Coș de cumpărături informativ
  • Pagina de tip 404 cu redirect catre prima pagina
  • Lipsa erorilor de funcționare în timpul navigării pe întreg website-ul
  • HTTPS implementat în tot site-ul.
  • Configurație SSL corectă
  • Serviciile de e-mail folosesc protocoale securizate precum SMTP/IMAP SSL/StartTLS.
  • pixelul de facebook + adwords + tagul de conversie si tagul de analytics + feeduri pentru facebook, adwords si google merchant mai costa 150 euro
  • Newsletter
  • Sistemul de caching
  • SEO FULL ON PAGE
  • Responsive design
  • configurare pentru diverse elemente grafice in pagini, ca de ex: slider imagini – imagini premium cu diverse mesaje integrate si cu adaugare de efecte dinamice;
  • integrare de buton de apelare rapida, ce permite utilizatorilor apelarea printr-o simpla atingere a pictogramei de pe dispozitive mobile ( telefon, tableta etc.).
  • integrare buton de Whatsapp, ce permite utilizatorilor intrarea intr-o conversatie de chat, printr-o simpla atingere a pictogramei de pe dispositive mobile ( telefon, tableta etc.).
  • integrare a diverselor elemente de tip social media ( de ex: likebox Facebook)
  • integrare Google Analytics pentru analizarea traficului ( contor vizite site, vizitatori site etc.) ;
  • configurare cont Facebook ( Business, cu likeuri) si google; aferent paginii web sau orice alt cont de tip social media ( optional, unde exista );
  • Proiectarea paginilor website-ului trebuie să îndeplinească cerințele de compatibilitate și accesibilitate
  • Toate browserele de internet(Internet Explorer, Firefox, Operă, Chrome și Safari) cu toate versiunile acestora, dar nu mai vechi de doi ani, trebuie să poată afișa corect conținutul site-ului.
  1. SECURITATE SITE
  • atat administratorul cat si clientii beneficiam de securitate si siguranta in tabloul de administrare (username si parola)
  • compatibilitate SSL
  • token-uri unice în Back Office si Front Office
  • PCI DSS si rezistenta la atacuri ca XSS, CSRF, injecţii SQL
  • criptare de parole în baza de date
  • cookie-uri de criptare
  • blocarea incercarilor repetate de a recupera parol
  • Integrare modul GDPR/Cookie conform legislatiei europene;

 

  1. Search / functia de cautare interna
  • Search avansat cu auto-completare, afisare produse pe masura ce se scrie, cautare contextuala
  • Search Bar amplasat pe centru, în partea superioară a site-ului (recomandat chiar în header)
  • Search Bar sticky, accesibil indiferent cât de jos s-ar afla utilizatorii într-o pagină
  • Câmp de căutare cât mai generos să permită minimum 50 de caractere vizibile de la un capăt la altul
  • În cazul căutărilor care nu întorc rezultate ( “nu am găsit niciun produs”)
  • Păstrarea expresiei de căutare introdusă de utilizator în câmpul de search
  1. Pagina de categorie și meniul de categorii
  • Crearea unui meniu de categorii user-friendly care să respecte o structură ierarhică simplă și intuitivă.
  • Toate categoriile părinte din meniul de categorii trebuie să fie clickabile
  • Afișarea numărului total de produse dintr-o categorie
  • Produse de aceeasi model cu diferite culori sa fie diferentiat pe poza modelului
  • In cazul in care este diversitate de culori se poate selecta culoarea dorita
  • Filtre dupa pret/culoare/marime etc.
  • Sortare dupa…
  • Alegere de vedere produse
  • Filtre sticky și sortări vizibile și funcționale
  • Posibilitatea de ștergere a tuturor filtrelor selectate – funție de “clear all filters”
  • Afișarea numărului de produse corespunzător fiecărui filtru – în paranteze, în dreptul fiecărui filtru
  • Zonă de marketing/produse în meniul de categorii
  • posibilitatea de a adauga categorii si subcategorii de produse nelimitate
  1. Pagina de produs
  • Control total al stocului
  • Notificari stoc redus
  • Optiunea de a afisa doua preturi “Pret vechi/Pret de lista” si “Pret actual”
  • Optiunea de a urmari sau nu cantitarea unui produs din stoc
  • Export/Import baza de date produse
  • Imaginile produsului trebuie să îndeplinească următoarele caracteristici:
    • Imagini calitative, high-resolution
    • Cât mai multe imagini ale aceluiași produs, din diferite unghiuri
    • Imagini de dimensiuni mari sau cu funcție de zoom funcțională corespunzător
  • Afișarea tuturor opțiunilor disponibile pentru produs – exemple, fără a ne limita la acestea: măsuri disponibile, culori,
  • Informații exacte despre disponibilitatea produsului și afisarea lor lângă preț și butonul “adaugă în coș”
  • Posibilitatea salvării produsului într-un Wishlist sau într-o listă de Favorite
  • Comanda rapida, fara creare cont (guest checkout)
  • Checkout intr-un singur pas (one page checkout)
  • Calculator pentru transport in functie de destinatie / kg
  • E-mail-uri tranzactionale cu design personalizat
  • Discount individual pe produs/Discount pe numar de produse/Discount pe categorii de produse/Discount pe perioada de timp
  • Cupoane (vouchere)
  • produsele se pot personaliza prin imagini, text, pret
  • posibilitatea de a adauga produse nelimitate
  • produsele cumparate se adauga automat in cosul de cumparaturi, dupa care clientul poate plati sau continua cumparaturile; totul este dinamic si se realizeaza automat
  • se poate alege stadiul unui produs (il puteti seta sa fie disponibil sau indisponibil pe stoc)
  • gruparea produselor dupa marimi, culori,pret etc.
  • clientul poate sa dea zoom şi thickbox pe imaginile produselor
  • se afişeaza stocul disponibil cu produsul aferent
  • produsele se pot sorta dupa: pret, data introducerii in catalog, ordinea alfabetica etc.
  • se pot seta anexe la paginile de produse (ghiduri de marimi etc.)
  • facilitatea ”Trimite unui prieten” care ajuta ca produsul, implicit siteul, sa fie promovat prin email, messenger etc.
  • posibilitatea de a prezenta sub format de clip video un produs
  1. Cosul de cumparaturi
  • Posibilitatea editării conținutului coșului de cumpărături (exemple, fără a ne limita la acestea: modificarea cantităților, ștergerea produselor, salvarea coșului pentru finalizarea comenzii la un moment ulterior etc.)
  • Coș de cumpărături persistent – în cazul nefinalizării comenzii în sesiunea în care produsele au fost adăugate în coș, conținutul coșului de cumpărături se va salva automat și va fi complet la următoarea sesiune a utilizatorului, acesta putând finaliza comanda.
  • Informații esențiale în coș despre produsul care urmează să fie achiziționat (ex.: titlu, preț, cantitate, imagine mică/thumbnail a produsului, costuri livrare, eventuale reduceri sau servicii suplimentare asigurate etc.)
  • Mini Cart vizibil și permanent la fiecare introducere a unui produs în coșul de cumpărături – păstrarea permanentă a  mini-cart-ului până la acțiunea utilizatorului de a-l închide sau de a da click în afara lui pentru a continua cumpărăturile
  • Câmpul în care utilizatorul introduce codul de reducere
  1. Checkout / Procesul de comanda
  • Design simplu, minimalist – se recomandă eliminarea oricăror elemente de navigare neesențiale care pot distrage atenția de la procesul de cumpărare
  • Checkout as Guest – posibilitatea efectuării comenzii fără obligativitatea creării unui cont (mai ales în cazul magazinelor care nu beneficiază de o mare notorietate de brand)
  • Social Login – posibilitatea logării cu contul de Facebook sau de Google
  • Formular de comandă simplu, care să conțină cât mai puține câmpuri (doar cele neapărat necesare pentru finalizarea tranzacției);
  • Marcarea evidentă a câmpurilor obligatorii versus cele opționale din formular;
  • Inline Validation (evidențierea erorilor utilizatorilor în dreptul fiecărui câmp din formularul de comandă – ex.: necompletarea unui câmp obligatoriu – și păstrarea informațiilor deja completate) – pe loc, imediat după sesizarea unei erori de completare a fiecărui câmp (printr-o alertă vizuală)
  • Afișarea în procesul de comandă a informațiilor de contact sau a unui link vizibil și ușor accesabil către contact
  1. Thank You Page / Pagina de confirmare a plasarii comenzii
  • Afișarea în pagina de confirmare a comenzii a unui mesaj clar, pe înțelesul utilizatorilor (fără exprimări ambigue de tipul “comanda a fost procesată”), potrivit căruia comanda online a fost plasată cu succes, iar magazinul urmează să se ocupe de aceasta
  • Informații despre comanda plasată
  • Datele de contact ale magazinului (telefoane, e-mail, adresă poștală etc. – reasigură clientul de seriozitatea magazinului și îi conferă încredere)
  1. CLIENTII (VIZITATORII MAGAZINULUI ONLINE) 
  • interfata pentru clienti
  • cont pentru inregistrarea clientului cu date personale, email etc.
  • recuperarea parolei pentru contul inregistrat
  • optiunea de Newsletter (clientul poate primi prin e-mail informatii despre reduceri, oferte, produse noi)
  • cupoane de reducere pentru clientii fideli
  • monitorizarea comenzilor si prin e-mail
  • optiunea de a oferi cadouri pentru clienţii
  • suport online prin chat pentru client
  • E-mail de confirmare a plasării comenzii din partea magazinului care să conțină informațiile esențiale despre comandă (ex.: produse comandate, preț total, datele de identificare și de contact ale magazinului, link către status-ul comenzii etc.), si cand este livrat inclus si cand va ajunge.
  1. COMENZI
  • posibilitatea de a reînnoi o comandă cu un singur click
  • consultarea în timp real a cosului de cumparaturi
  • statusul comenzilor poate fi personalizabil
  • personalizarea comenzilor cu mesaje predefinite
  • control pentru retururi
  • personalizarea facturii ce ajunge in emailul clientului (daca se utilizeaza Smartbill)
  • optiunea de personalizare a vanzarii, oferint cadouri, ambalaj pentru produs etc.
  1. ELEMENTE SITE
  • cosul de cumparaturi retine comenzile facute si calculeaza automat totalul cumparaturilor
  • cautare rapida dupa un anumit produs aflat in site
  • editarea si postarea de cuvinte cheie caracteristice fiecarui produs
  • pagina de start (home page) este customizabila
  • pot prezenta pe prima pagina a magazinului produsele recomandate
  • pot insera anunturi pe prima pagina
  • Publicarea celor mai noi produse adaugate
  • publicarea automata pe prima pagina a celor mai vandute produse
  1. STATISTICI
  • rapoarte de vanzari in site si pentru cele mai vizualizate si vandute produse
  • se poate pune si pe pagina de produs cate produse s-au vandut sau de cate ori a fost vizualizat produsul
  1. SEO
  • Copywriting seo
  • Clean URLs – URL-uri prietenoase cu userul/ crawlerul. Se vor identifica, în primul rând, URL-uri formate cu simbolul “#” (care împiedică indexarea corectă a conținutului paginii astfel generate sau a paginilor ce se modifică la nivel de conținut fără schimbarea URL-ului (ajax loading). Site-ul va obține punctajul maxim pentru o structură logică de URL-uri (de tip site.ro/nume-produs).
  • Implementare corectă Canonical Tag. Se va verifica un sample relevant de pagini din cadrul site-ului, pentru a vedea dacă tag-ul există și dacă este implementat corect. Zone critice de verificat: filtre, categorii, variații de produs, paginație.
  • conținutul acestor tag-uri și topic-ul landing page-urilor analizate.
  • Prezența fișierului robots.txt și utilizarea corectă a acestuia pentru controlul paginilor crawl-abile de Google. Este important ca fișierul să nu includă instrucțiuni de blocare a accesului Googlebot pe site și la dosarele cu imagini, fișiere css sau js. Dacă fișierul nu există, se va acorda punctaj minim.
  • Mobile Friendly for Google Crawler; Site-ul va fi evaluat cu ajutorul instrumentului oficial de analiză Google dedicat acestui tip de audit. Punctajul este maxim sau minim, în funcție de rezultatul instrumentului Google.
  • Viteza de încărcare a site-ului in max 2 secunde.