SCOPUL OPTIMIZĂRII ESTE DE A DUCE TRAFIC RELEVANT CĂTRE O PAGINĂ WEB

ACȚIUNILE SEO SE ÎMPART ÎN DOUĂ CATEGORII:

SEO on site sau SEO on page

SEO off site sau SEO off page

OPTIMIZAREA SEO ON PAGE

Este compusă din optimizarea titlului, a meta descrierii, a conţinutului, URL-urilor, link-urilor, cuvintelor cheie, subtitlurilor şi a imaginilor.

Analiza tehnică

Sau auditul tehnic, prin care se identifică factorii care blochează indexarea şi poziţionarea site-ului.

Analiza site-urilor concurente

…adică a site-urilor la care ne raportam, în permanenţă, în timpul unei campanii de promovare.

Strategia de cuvinte cheie

Odată definită, urmăreşte integrarea expresiilor definitorii pentru activitatea site-ului, în conţinutul acestuia, la nivel de URL-uri, meta tag-uri, continut textual, linkuri, imagini şi video-uri.

Sistemul intern de linkuri

 Foarte important, întrucât facilitează accesul pe site atât motoarelor de căutare, cât și vizitatorilor.

OPTIMIZAREA OFF PAGE

Conţine cele mai importante tehnici ale SEO, care îţi pot afecta clasamentul paginii web în motoarele de căutare.

CONTENT SHARING

Article, video & audio sharing

GUEST POSTING

 Un punct de vedere informat și relevant, exprimat acolo unde trebuie, contribuie la autoritate crescută

BLOGGING

 Interacțiunea generează interacțiune, și denotă conținut relevant

FORUM POSTING

 Din nou, interacțiune în cercul propriu de specialitate înseamnă relevanță

SOCIAL BOOKMARKS

 Crești brand, ai vizibilitate acolo unde e toată lumea și aduci trafic către site.

Dacă sunt folosite corect îl vor afecta pozitiv. Dacă sunt
folosite abuziv îl vor afecta într-un mod negativ.

Optimizarea Off Site – serviciile de optimizare off line cuprind:

obținerea de linkuri de pe alte site uri, bloguri, rețele sociale, directoare web. către site-ul pe care dorim să-l optimizăm.

Există și aici o serie de criterii de care trebuie să ținem cont pentru a realiza un sistem eficient de netlinking, cu linkuri de calitate, care să fie luate în considerare de Google.

Utilizarea excesivă de linkuri externe de calitate slabă poate duce la spam, și prin urmare, la penalizarea site-ului.

Exemple de acțiuni off site:

Inscrieri în directoare de specialitate
Comunicate de presă
Promovare pe forumuri, bloguri
Youtube, Facebook sau alte rețele sociale

Optimizarea SEO este formată din:

Cantitatea de trafic care vine pe site

 Cu cat ai mai mulţi vizitatori noi pe site, cu atât cresc şansele de a vinde mai mult în online

Calitatea traficului

Dacă vei atrage mulţi vizitatori targetaţi şi de calitate, îţi cresc automat şansele de a vinde mai mult în online

Poziţia în rezultatele de căutare

Dacă ocupi o poziţie favorabilă, în motoarele de căutare, atunci vei atrage mai mulţi vizitatori

Câteva beneficii ale optimizării SEO:

VIZIBIL

O modalitate uşoară de a-ţi fi găsită pagina web, indiferent dacă vinzi un produs, o idee, sau educI publicul pentru a susţine o cauză umanitară

ÎNCREDERE

Google este motorul numărul unu de căutare, în lume, astfel încât oamenii au încredere în rezultatele livrate de Google pe ecranele lor. Dacă site-ul tău este listat, pe primele pagini, în Google, atunci oamenii capătă încredere în serviciile sau produsele, care sunt prezentate în site

HEAD START

Ieşi în evidenţă faţă de competitorii tăi direcţi

ACOPERIRE EXTINSĂ

Te văd toți, de peste tot. Mii, sute de mii sau poate chiar mai mult.

TRAFIC GRATIS PENTRU TOTDEAUNA

Spre deosebire de publicitatea plătită, atunci când creezi ceva online şi aplici principiile SEO, precum cerneala indelebilă dintr-un stilou, rămâne acolo pentru totdeauna. Nu există niciun cost şi nicio dată de expirare. Cu întreţinere şi actualizări periodice, site-ul tău ar putea deveni o sursă de vizitatori noi pe durată nedeterminată

ÎMBUNĂTĂȚIREA TRAFICULUI

EFICIENTIZAREA BUGETULUI

Rezultatele sunt măsurabile, de durată, și tangibile. Fără bugete umflate de costuri fără rost.

RECUNOAȘTEREA DE BRAND

Dacă site-ul tău va apărea în partea de sus, a rezultatelor motoarelor de căutare, atunci brandul tău va fi recunoscut de mult mai mulţi oameni! În schimb, brand-urilor şi firmelor cu site-uri, care au un clasament mai mic, în Google, le lipseşte acest beneficiu

CREȘTEREA EXPUNERII