Cu siguranta ai auzit cat de important este sa iti creezi un continut de calitate pentru magazinul online. In comertul de tip B2C (business to consumer) content marketing-ul joaca un rol foarte important pentru a-i atrage si pentru a le oferi ceva in plus fata de ceea ce se ofera in mod obisnuit.

Magazinele online nu ar trebui sa neglijeze aceasta strategie si sa mentina un blog activ pentru a atrage atentia dar si pentru a oferi anumite informatii despre produse si servicii care nu sunt explicate pe larg in descrierile produselor.

De ce merita sa creezi un blog pentru magazinul tau online?

Chiar daca audienta ta este reprezentata de cateva zeci de persoane la ora actuala, este important sa scrii pe blog in mod constant pentru a ajunge la oameni care nu au aflat inca de magazinul tau. Daca vei scrie in mod constant pe blog vei putea sa ai o structura mai buna de link-uri interne. De asemenea, va fi mai usor sa atragi link-uri externe pentru articole si paginile de produs. Pe langa acest lucru, vei putea avea o pozitionare mai buna pe motoarele de cautare.

In sectiunea de blog vei putea sa creezi articole bazandu-te si pe intrebarile avute in timpul procesului de cumparare. Chiar daca nu te-ai confruntat cu nelamuriri din partea clientilor actuali, poti sa creezi articole care sa le raspunda la toate intrebarile chiar de dinainte de a le adresa. Blogging-ul te ajuta sa iti spui povestea mai usor, sa ai mai multa autoritate in domeniul pe care il reprezinti si sa oferi mai multa incredere.

Daca nu vei comercializa produse sau servicii pe baza carora sa poti crea o poveste, atunci poti sa oferi o imagine de ansamblu asupra procesului de fabricatie. Mai ales daca se utilizeaza niste tehnici speciale sau crearea unui produs a pornit de la o idee interesanta, te poti folosi de aceste informatii pentru a atrage clientii.

In momentul in care ai decis sa demarezi procesul de creare magazin online, include si o sectiune de blog. Vei avea numai de castigat in urma implementarii unei astfel de strategii. Vei putea sa folosesti articolele publicate pe blog pe retelele de socializare pentru a atrage trafic si, in mod automat clienti care ar putea sa fie interesati de produsele si serviciile tale.

Cum poti sa iti faci un blog pentru magazine online?

Brand-ul tau va avea de castigat si la capitolul popularitate intrucat oamenii fiind obisnuiti sa vada articolele tale utile vor intra pe pagina magazinului si din curiozitate. Blogging-ul nu iti va aduce rezultate peste noapte dar un articol publicat azi iti poate genera trafic si conversii peste doi ani. Daca nu ai talent la scris dar totusi doresti sa implementezi un blog inca din momentul de creare magazin online, atunci poti sa apelezi intotdeauna la specialisti in domeniu. Tot ce va trebui sa faci este sa lansezi un anunt si vei vedea cat de multi vor dori sa te ajute.

Chiar si agentiile care ofera servicii de creare magazine online au in subordine content writeri si copywriteri care sunt gata sa te ajute sa popularizezi un blog cu continut de calitate.