Construirea unui website sau a unui magazin online nu se opreste in momentul in care ai finalizat de pus ultimul articol sau produs. Trebuie sa te asiguri in mod constant ca afacerea ta este vizibila si este generat trafic in mod constant, ca sunt vizitatori care se pot converti cu usurinta in orice moment in clienti.

Poti sa incerci si pe cont propriu sa obtii rezultatele dorite, nu este imposibil insa implica un efort mult mai mare. Trebuie sa te informezi in permanenta, sa inveti lucruri noi, sa te autodepasesti in anumite situatii si chiar sa fii angajatul tau in afacerea pe care o conduci. Timpul este esential pentru fiecare persoana, asadar, cea mai buna solutie este sa iti indrepti atentia catre o agentie SEO care poate sa iti puna la dispozitie serviciile necesare.

Ce servicii SEO trebuie sa se regaseasca in oferta unei agentii?

Fiecare agentie este diferita, motiv pentru care selectia serviciilor potrivite trebuie sa se bazeze pe o serie de elemente. Serviciile trebuie sa includa elemente de baza precum audit SEO, analiza concurentilor, strategii personalizate, optimizare onpage, optimizare si promovare offpage, rapoarte lunare si optimizare UI/UX. Aceste servicii de baza sun importante deoarece nu pot sa fie oferite independent. De exemplu, o strategie SEO nu poate sa functioneze eficient daca nu este realizat un audit SEO care sa sublinieze cele mai importante probleme ale website-ului. De asemenea, strategia SEO poate sa esueze daca utilizatorul nu are o experienta buna pe site (paginile se incarca greu, produsele nu au fotografii bune, continutul nu este relevant, etc.).

In plus, SEO este o strategie continua care trebuie sustinut prin munca depusa constant. Acest lucru inseamna revizuirea strategiei pe parcurs, research de cuvinte cheie, creare continut de calitate etc. Colaborarea cu o agentie trebuie sa se desfasoare pe termen lung si trebuie sa functioneze ca o extensie a afacerii tale.

De exemplu, prin intermediul rapoartelor lunare se poate analiza progresul facut pana intr-un anumit punct si se pot elabora mai departe masurile care trebuie luate in perioada urmatoare. Atunci cand investesti in SEO trebuie sa te asiguri ca solutiile prezentate de o agentie sunt concepute special pentru nevoile afacerii tale. In plus, nu trebuie sa te orientezi catre agentia care iti ofera cele mai mici preturi. Afacerea ta este importanta si merita toata atentia ta. Nu ai nevoie de servicii care se bazeaza pe strategii copy – paste deoarece vei risca sa fii dezamagit de serviciile primite in schimbul sumei de bani investite.

De ce nu poate sa functioneze o componenta fara cealalta?

Optimizarea on – page este o componenta importanta a serviciilor SEO iar daca o agentie nu include si acest lucru in oferta inseamna ca nu face defapt SEO. Nici o componenta din cele mentionate nu poate sa fie realizata separat deoarece rezultatele se obtin doar prin implementarea unei strategii corecte si potrivite pentru fiecare afacere in parte.

Desi optimizarea UX / UI nu este o activitate tipica SEO, o mare parte din eforturile de promovare se indreapta catre oferirea unei experiente cat mai bune pentru utilizatorii care isi indreapta atentia catre un website sau magazin online.

Inca din momentul in care ai decis ca ai nevoie de un website sau ai demarat procesul de creare magazin online, trebuie sa iei in calcul importanta serviciilor SEO. Un magazin sau un site bine optimizat poate sa iti aduca rezultatele dorite si chiar castigurile pe care le sperai sa ti le aduca investitia realizata.

Cu abordarea potrivita, indiferent daca este vorba despre un magazin online, un site sau un blog, vei putea sa iti atingi obiectivele. Cu ajutorul profesionistilor in domeniu, totul va fi pe maini bune si vei putea sa te concentrezi asupra tuturor lucrurilor de care ai nevoie pentru ca afacerea ta sa infloreasca.