A fi prezent in mediul online reprezinta cea mai buna modalitate prin care o afacere se poate afirma si castiga mai multa popularitate. Dar, pentru a ajunge la rezultate trebuie sa te situezi deasupra concurentei, sa vii cu ceva nou si sa castigi astfel fidelitatea.

Concurenta nu trebuie sa fie vazuta ca o piedica in dezvoltarea afacerii tale. De multe ori, poti sa inveti lucruri pretioase mai ales atunci cand vine vorba despre e-commerce. Inainte de a apela la o firma de web design , este necesar sa faci un studio de piata pentru a vedea daca afaceri similare cu cea pe care te-ai gandit sa o pui in practica exista, cate sunt in zona si cum ai putea sa devii mai bun.

Ce poti invata de la competitie?

Mediul online iti ofera toate raspunsurile la intrebarile de mai sus cu ajutorul inserarii cuvintelor cheie in motoarele de cautare. Astfel, ti se vor afisa toate magazinele online care activeaza in acelasi domeniu ca al tau si vei putea vedea exact ce au facut pentru a fideliza clientii.

Noteaza toate aceste lucruri pe care le-ai aflat in urma cercetarii tale si apoi construieste propria strategie din ceea ce ai invatat. Astfel, vei putea sa identifici avantajele si dezavantajele magazinului tau online si vei putea sa te axezi pe punctele forte care pot plasa afacerea ta in top.

Strategia de marketing este foarte importanta pentru creare magazin online deoarece modul in care alegi sa pornesti la drum va decide cat de mult succes vor avea produsele si serviciile tale in ochii clientilor. Daca vrei sa iti faci o idee mai concreta asupra modalitatilor prin care aplica anumite strategii de marketing competitorii tai, atunci aboneaza-te la newsletterele lor si studiaza landing page-urile.

Creeaza un magazin online care sa fie pe placul clientilor tai

In etapa de creare magazine online aplica inca de la inceput strategiile de marketing la care te-ai gandit si aplica cele mai bune idei. Experienta utilizatorului este foarte importanta si, inca de la inceput trebuie sa le oferi posibilitatea de a naviga usor si intuitiv pe pagini, sa fie intampinati de un design placut, functionalitatile de vanzare sa fie accesibile si sa ofere cat mai multe avantaje, procesul de checkout sa fie rapid de parcurs iar continutul de pe site sa fie atractiv.

Pentru a putea aplica mai bine diverse strategii de marketing, in procesul de creare magazin online include si o sectiune de blog in care sa publici articole, descrieri de produse si comparatii, videoclipuri etc. De asemenea, toate aceste elemente trebuie sa fie functionale si de pe dispozitivele mobile.

Nu uita sa creezi si o pagina ,,Despre Noi” in care sa iti prezinti viziunile, povestea afacerii tale si alte informatii relevante prin care clientii te pot cunoaste mai bine. Este o adevarata oportunitate sa inveti de la competitori intrucat in acest mod vei putea pune in aplicare o serie de strategii care sa te plaseze deasupra lor. Chiar si un proces de check-out mai simplificat decat al competitorilor poate sa castige increderea clientilor tai, asadar, nu omite nici un aspect cand vine vorba despre creare magazin online.